donderdag 30 juli 2015

Sunburst kussen

Eindelijk is mijn kussen af!

De ene kant heb ik gemaakt van sunburst granny's en de andere kant van granny stripes. Met een rand van vasten heb ik beide delen aan elkaar gehaakt.
Ik ben er blij mee. De bank ziet er zo gezellig uit!





Nu verder met mijn projecten waar ik tijdens de vakantie in Frankrijk aan ben begonnen.
Ik heb al eerder een beertje van My Krissie Dolls gemaakt. Dit keer wilde ik het beertje van katoen maken. Hier had ik maar 1 bolletje Phildar van meegenomen en dit bleek lang niet genoeg. Inmiddels bolletjes bij gehaald zodat ik weer verder kan.


Op internet had ik een patroon van een minion gevonden, ik weet alleen niet meer van wie het is..
Ik was zover gekomen dat ik de oogjes en de vulling moest gaan doen, en dat had ik niet meegenomen. Dus ook hier ga ik gauw verder mee.


Tot slot had ik nog een paar kleuren bolletjes meegenomen en omdat ik niet verder kon met het beertje en de minion ben ik wat gaan uitvogelen met een patroon wat ik ook al een tijdje geleden heb uitgeprint.


Ik denk dat ik er een kussen van maak voor op de loungebank buiten. Ik heb nog een leuk stofje liggen voor de achterkant. 

De komende weken hoef ik mij dus niet te vervelen. Ik heb de afspraak met mijzelf gemaakt dat ik eerst deze WIP's afmaak voordat ik aan iets anders ga beginnen. Ook mijn 'retro' deken is nog niet af, maar dat haakt straks in de herfst wel lekker weg voor de tv. 

Haak ze iedereen!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten