woensdag 18 mei 2016

Dekentje van Drops

Voordat ik van mijzelf mag beginnen aan week 5 van de Scheepjes CAL moet ik eerst een UFO afmaken.

Een aantal maanden geleden kocht ik wat bollen van Drops katoen in de meest heerlijke pasteltinten. De bedoeling was om hier de 'oogjes' deken van te gaan maken. Op de blog  'De creatieve wereld van Terray' heeft Tertia heel mooi en duidelijk beschreven hoe je deze deken kunt maken. Maar al snel had ik door dat ik de 'oogjes' niet mooi vond met dit katoen. Wat doe je dan? Zonde van die mooie bollen om in de kast te verdwijnen. Ik begon een 'solide granny'  te haken. Zo ontstonden er flink wat lapjes.


De lapjes heb ik aan elkaar gehaakt met de kleur wit. Alleen het wegwerken van losse draadjes is niet mijn ding :-) Verstand even op 0 en gewoon doen. Hij is af!


Het is zo'n mooi dekentje geworden. Nu nog zonder bestemming,  maar dat zal vast niet lang duren.

Nu sprint ik gauw naar boven om week 5 uit te printen!
Fijne middag.

Sylvia



Geen opmerkingen:

Een reactie posten