donderdag 26 mei 2016

Het leven is een feest, de slingers hang ik zelf op!

Week 5 van de CAL was goed te doen en dus snel klaar. Tijd voor iets nieuws en een UFO.
Maanden geleden gestart aan een verjaardagsslinger. Alle vlaggetjes waren wel al klaar,  maar dan nog het koordje.......



Jullie begrijpen het vast wel, de vlaggetjes werden ergens in een doos gestopt. Maar nu komt mijn eigen verjaardag heel dichtbij en wil ik de slingers graag in de tuin ophangen.  Dus vanmorgen begonnen met het koord. Gelukkig had ik de vlaggetjes al wel geblokt.




Eigenlijk was het zo gedaan. Toch wel fijn om iets van het UFO lijstje te kunnen afstrepen.
Ik ben dol op quote; het leven is een feest, de slingers moet je zelf ophangen. En dat ga ik dit weekend letterlijk en figuurlijk doen :-)



Fijne avond allemaal!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten