maandag 30 mei 2016

Scheepjes Cal 2016 - week 6

Week 6 van de Scheepjes Cal was voor mij een nieuwe steek; de C2C steek. Na het zien van het duidelijke filmpje ging het als een speer. Wat een fijne steek!



Al snel was het eerste lapje klaar. Ondanks de zeer slechte weersvoorspellingen viel het weer bij ons in het weekend heel erg mee. Tijd om lekker in de tuin te haken en te genieten van het frisse groen en de eerste bloemenpracht.



Al snel waren de 4 lapjes af!


Wat is het toch genieten als ik mijn kleurtjes bij elkaar zie! Ik vind het een prachtig project. Ik leer allerlei nieuwe steken, maak weer een mooie deken, maar ook het verhaal achter de deken spreekt mij erg aan. Alhoewel ik het niet van dichtbij heb meegemaakt, kan ik echt ontroert raken als ik de speciale verhalen op Facebook lees. Het wordt dan ook een deken met een betekenis.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten