dinsdag 17 mei 2016

Weer terug!

Na een hele lange pauze ben ik weer terug.  Na een behoorlijke haakdip ben ik toch weer begonnen. In roerige tijden geeft  het mij zoveel ontspanning om te haken.
Dus eerst maar met de UFO's beginnen, want daar heb ik er inmiddels wel heel veel van liggen!

Het beertje waar ik in de zomervakantie 2015 mee ben begonnen is af.

Kleiner dan haar grote zus:-) maar o zo schattig!

De komende tijd zal ik nog meer projecten laten zien die inmiddels af zijn.

4 Weken geleden ben ik gestart met de Scheepjes Cal 2016. In 2014 heb ik ook meegedaan. Ik vond het zo leuk om te doen! Beetje een stok achter de deur om elke week de lapjes af te krijgen kan geen kwaad.

Ik besloot deze keer om met de color carter te gaan werken. Met deze wol had ik nog geen ervaring. Wel heb ik mijn eigen kleurenpalet samengesteld:



Ik werk met 8 kleuren i.p.v. de genoemde 10. Zelf maar even een kleurenkaart gemaakt zodat het niet elke week zoeken wordt naar de juiste kleur.

Inmiddels is de CAL in week 4 beland. Ik ben met op tijd klaar met de 4 lapjes voor deze week. Ze liggen te drogen op mijn 'blok'  prikbord. Als ik de lapjes van de 4 weken bij elkaar leg, word ik erg blij van de mooie kleuren.


Morgen eerst  een ochtend werken en dan 's middags aan de slag met week 5! 

Fijne avond!
Sylvia




Geen opmerkingen:

Een reactie posten