zondag 22 mei 2016

Scheepjes CAL 2016 - week 5

Deze week heerlijk de tijd gehad om aan week 5 van de Scheepjes CAL te werken. De Color Crafter vind ik fijne wol om mee te haken. De lapjes voelen zacht aan.



Volgens het patroon zijn het zeemeeuwen voetjes in het zand. Ik noem het koolmees voetjes  door de bloemenpracht van dit moment in mijn tuin :-)
Jammer dat het weer deze zondag niet wil meewerken. Dat wordt vandaag niet genieten in de tuin.




Wel is er tijd voor het afwerken van alle draadjes van de tot nu toe gehaakte lapjes. Ik vind dit absoluut geen leuk werk, het wordt regelmatig uitgesteld, maar nu even verstand op 0 en doorgaan.



Het stapeltje vordert gestaag. Ik ben nog steeds verliefd op de mooie kleuren!

Vandaag heb ik ook tijd om nieuwe inspiratie op te doen in het boek 'Kant haken'  van 'a la Sascha'.
Natuurlijk liggen er nog een aantal UFO's en WIP's, maar daar later meer over.



Fijne zondag!



2 opmerkingen:

  1. Wat een mooie kleuren! Lijkt me best leuk om ook eens aan zoiets mee te doen als ik het zo zie :-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel! Het is zeker leuk en heel goed te doen. Erg leuk om elke week week nieuwe technieken te leren.

      Verwijderen